Populaire zoekopdrachten

Recente Zoekopdrachten

  • Altijd de goedkoopste deals
  • Gemakkelijk achteraf betalen
  • Klanten beoordelen ons met Logo van trustpilot
Dagelijkse deals tot 70% korting

Top 5 veelgestelde vragen

  • 1. Hoe plaats ik een bestelling?

    Een bestelling plaatsen is een fluitje van een cent en gebeurt in een paar eenvoudige stappen.

    1. Je winkelwagen vullen
    Leg het artikel dat je wilt kopen in je winkelwagen door simpelweg op de groene knop ‘Plaats in je winkelwagen’ te klikken. Heb je meer interessante artikelen gezien? Klik dan op de witte knop ‘Verder winkelen’ om je winkelwagen te vullen met nog meer scherp geprijsde artikelen. Wil je naar je winkelmandje klik dan op de groene knop 'Ga naar winkelmandje'.  

    2. Bestelling afronden
    Klik op de knop 'Verder naar betalen om de bestelling verder af te ronden. Vul dan je adresgegevens in. Heb je al een klantenaccount? Dan kun je na het invullen van je e-mailadres je wachtwoord invullen en staan je adresgegevens al voor je ingevuld. Let op: onze website is vernieuwd, oude inloggegevens die aangemaakt zijn voor 06-10-2020 werken niet meer. We willen je vragen een nieuw account aan te maken. Ook zonder account kun je bestellen, dan hoef je alleen je gegevens nog in te vullen. Controleer goed of je het juiste bezorgadres opgeeft. We kunnen geen verantwoordelijkheid nemen voor een vermiste bestelling indien je een verkeerd bezorgadres hebt opgegeven. Klik vervolgens nog een keer op 'Verder naar betalen' om de laatste stap te voltooien.

    3. Bestelling plaatsen en betalen
    Kies je betaalwijze, controleer je gekozen artikelen goed en klik op de groene knop ‘Betalen en afronden’ om de betaling te voldoen en de bestelling te voltooien.

    Kan ik telefonische een bestelling plaatsen?
    Nee, dat is helaas niet mogelijk. Wij werken uitsluitend via internet. Heb je moeite met het plaatsen van je bestelling? Dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice via info@groupdeal.be of bellen naar +31 (0)20 - 211 1480. Zij helpen je graag met het doorlopen van je bestelproces.
  • 2. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Ieder artikel heeft een eigen uiterlijke verzenddatum. Je vindt deze in de voorwaarden die bij ieder artikel vermeld staan en in de orderbevestiging die je ontvangt na je bestelling. De leverancier kan de bestelling tot en met de gecommuniceerde datum verzenden. Heb je meerdere artikelen besteld? Dan wordt de uiterlijke verzenddatum van het artikel met de laatste verzenddatum aangehouden.

  • 3. Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

    De verzendkosten van een bestelling verschillen per bestelling, en vind je in de voorwaarden die bij ieder artikel vermeld staan. We rekenen maar één keer verzendkosten. Hiervoor houden we de verzendkosten van het artikel met de hoogste verzendkosten uit je bestelling aan. Voor brievenbuspost is dit €3,95 en voor pakketpost is dit €6,95 tenzij anders vermeld.

  • 4. Hoe stuur ik een artikel retour?

    Ben je toch niet helemaal tevreden met de artikelen die je hebt ontvangen? Je hebt een herroepingstermijn (bedenktermijn) van 14 dagen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je de artikelen hebt ontvangen of 14 dagen na de dag waarop je de dienst hebt gekocht.

    Retourneren kan gemakkelijk, binnen de wettelijke zichttermijn van 14 dagen, met het retourformulier dat je in je pakket vindt. Vul deze in en stuur je pakket op met het formulier. 

    Stuur het artikel in - indien redelijkerwijs mogelijk - originele verpakking retour. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Vouchers/cadeaukaarten kunnen binnen 14 dagen na ontvangst herroepen worden, indien deze niet verzilverd zijn.

    Let op: na het retourneren dien je de Track & Trace-code goed te bewaren. Wij kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden indien de retourzending vermist raakt en je geen Track & Trace-code kunt doorgeven.

    Lukt het niet om te retourneren? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@groupdeal.be of bel naar +31 (0)20 - 211 1480.

  • 5. Hoe meld ik mij aan voor de nieuwsbrief?

    Altijd als eerste op de hoogte van de laatste aanbiedingen, nieuwste deals en scherpste kortingsacties? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief via onze website. Ga naar de homepage en vul rechts onderaan je e-mailadres, in het daarvoor bestemde veld in. Je ontvangt eenmalig een kortingscode van €5 te gebruiken bij je eerstvolgende bestelling.

Kom je er niet uit?

Je kunt onze klantenservice bereiken per e-mail via info@groupdeal.be of bel naar +31 (0)20 - 211 1480.

Ma t/m do van 09.00 – 17.00 uur
en op vr van 09.00 – 16.00 uur.

Veelgestelde vragen

Vind hieronder het antwoord op veel van uw vragen, of neem direct contact op voor meer informatie.

Bestellen & Betalen 

  • 1. Hoe plaats ik een bestelling?

    Een bestelling plaatsen is een fluitje van een cent en gebeurt in een paar eenvoudige stappen.

    1. Je winkelwagen vullen
    Leg het artikel dat je wilt kopen in je winkelwagen door simpelweg op de groene knop ‘Plaats in je winkelwagen’ te klikken. Heb je meer interessante artikelen gezien? Klik dan op de witte knop ‘Verder winkelen’ om je winkelwagen te vullen met nog meer scherp geprijsde artikelen. Wil je naar je winkelmandje klik dan op de groene knop 'Ga naar winkelmandje'.  

    2. Bestelling afronden
    Klik op de knop 'Verder naar betalen om de bestelling verder af te ronden. Vul dan je adresgegevens in. Heb je al een klantenaccount? Dan kun je na het invullen van je e-mailadres je wachtwoord invullen en staan je adresgegevens al voor je ingevuld. Let op: onze website is vernieuwd, oude inloggegevens die aangemaakt zijn voor 06-10-2020 werken niet meer. We willen je vragen een nieuw account aan te maken. Ook zonder account kun je bestellen, dan hoef je alleen je gegevens nog in te vullen. Controleer goed of je het juiste bezorgadres opgeeft. We kunnen geen verantwoordelijkheid nemen voor een vermiste bestelling indien je een verkeerd bezorgadres hebt opgegeven. Klik vervolgens nog een keer op 'Verder naar betalen' om de laatste stap te voltooien.

    3. Bestelling plaatsen en betalen
    Kies je betaalwijze, controleer je gekozen artikelen goed en klik op de groene knop ‘Betalen en afronden’ om de betaling te voldoen en de bestelling te voltooien.
    Kan ik telefonische een bestelling plaatsen?
    Nee, dat is helaas niet mogelijk. Wij werken uitsluitend via internet. Heb je moeite met het plaatsen van je bestelling? Dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice via info@groupdeal.be of bellen naar +31 (0)20 - 211 1480. Zij helpen je graag met het doorlopen van je bestelproces.
    Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
    Wij zijn een Nederlandse website en leveren uitsluitend in Nederland en België.

    Zijn de prijzen inclusief BTW?
    Ja, alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
  • 2. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Ieder artikel heeft een eigen uiterlijke verzenddatum. Je vindt deze in de voorwaarden die bij ieder artikel vermeld staan en in de orderbevestiging die je ontvangt na je bestelling. De leverancier kan de bestelling tot en met de gecommuniceerde datum verzenden. Heb je meerdere artikelen besteld? Dan wordt de uiterlijke verzenddatum van het artikel met de laatste verzenddatum aangehouden.

  • 3. Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

    De verzendkosten van een bestelling verschillen per bestelling en vind je in de voorwaarden die bij ieder artikel vermeld staan. We rekenen maar één keer verzendkosten. Hiervoor houden we de verzendkosten van het artikel met de hoogste verzendkosten uit je bestelling aan. Voor brievenbuspost is dit €3,95 en voor pakketpost is dit €6,95 tenzij anders vermeld.

  • 4. Welke gegevens staan er in mijn orderbevestiging?

    Op je orderbevestiging staan je ordernummer, het bestelde artikel, het artikelnummer, het aantal en de uiterlijke verzenddatum van je bestelling vermeld. In de bijlage zit de factuur van je bestelling.

    Wanneer je een voucher hebt besteld ontvang je na de e-mail met de orderbevestiging nog een aparte e-mail waar de voucher(s) zijn toegevoegd in de bijlage. Heb je deze vier uur na aankoop nog niet ontvangen en zit de e-mail ook niet in je ongewenste e-mail? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@groupdeal.be of bel naar+31 (0)20 - 211 1480.

    Wat moet ik doen als ik geen orderbevestiging heb ontvangen?
    Controleer eerst altijd of de orderbevestiging niet in de spam of ongewenste e-mail terecht is gekomen. Heb je 24 uur na je bestelling nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@groupdeal.be of bel naar +31 (0)20 - 211 1480.

  • 5. Waar kan ik mijn bestelgeschiedenis inzien?

    Wanneer je een Groupdeal-account hebt aangemaakt kun je je gehele bestelgeschiedenis inzien door in te loggen. Let op: onze website is vernieuwd, oude inloggegevens die aangemaakt zijn voor 06-10-2020 werken niet meer. We willen je vragen een nieuw account aan te maken. Bestellingen geplaatst voor 06-10-2020 zijn daarom ook niet zichtbaar in de bestelgeschiedenis. Plaats je een bestelling zonder een account aan te maken, dan ontvang je een orderbevestiging per e-mail en kun je je order niet via de website terugvinden.

  • 6. Heb ik een kortingscode?

    Als je gebruik wil maken van acties en kortingscodes kun je je het beste inschrijven voor de Groupdeal nieuwsbrief. Je ontvangt dan een kortingscode van €5 en blijft op de hoogte van de laatste aanbiedingen, acties en kortingscodes.

    Waar moet ik mijn kortingscode invullen?
    Je kunt een kortingscode verzilveren door bij het afrekenen op ‘Heb je een tegoedcode?’ te klikken en de tegoedcode/kortingscode in het invulveld in te vullen en daarna op 'Toepassen' te klikken. Houd rekening met hoofdletters en spaties.

  • 7. Welke betaalmogelijkheden zijn er?

    Wanneer je een bestelling plaatst heb je keuze uit de volgende betaalmogelijkheden:

    iDeal: direct, gemakkelijk en vertrouwd betalen op basis van de beveiligingsmethodes van je eigen bank.
    Creditcard: gemakkelijk en veilig betalen met een creditcard. Wij accepteren MasterCard en Visa.
    AfterPay: betaal pas na ontvangst van je bestelling.
    MisterCash: voor deze Belgische variant van het Nederlandse iDeal kun je alleen kiezen wanneer de transactie wordt verricht vanaf een Belgisch bankaccount.

  • 8. Waar kan ik mijn factuur vinden?

    De factuur wordt na betaling in de orderbevestiging gemaild naar het door jou opgegeven e-mailadres. Niets ontvangen? Controleer dan of je orderbevestiging in je ongewenste e-mail terecht is gekomen. Als je een Groupdeal-account hebt aangemaakt, kun je de factuur hier ook terugvinden. Let op: onze website is vernieuwd, oude inloggegevens die aangemaakt zijn voor 06-10-2020 werken niet meer. We willen je vragen een nieuw account aan te maken. Facturen van bestellingen geplaatst voor 06-10-2020 zijn daarom ook niet zichtbaar in je account. 

    Kan ik een factuur aanpassen?
    De factuur wordt opgemaakt op basis van de bestelling die je bij ons gedaan hebt. Een aanpassing hierop is niet mogelijk.

  • 9. Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren of annuleren?

    Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht ontvang je de kosten van het volledige aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten van de oorspronkelijke heenzending retour binnen 14 dagen na je melding dat je van je aankoop afziet retour. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zal voor de terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wel wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen.

    Voor wie gekozen heeft voor de betaalmogelijkheid AfterPay geldt iets anders. Via Afterpay krijg je een annuleringsmail waarin staat dat het betaaloverzicht is komen te vervallen. Wanneer je al betaald hebt, stort AfterPay het teveel betaalde bedrag terug.



Bezorgen

  • 1. Hoe werkt het bezorgen van mijn bestelling?

    Wie bezorgt mijn bestelling?
    Bestellingen kunnen op twee manieren worden bezorgd: via ons verzendhuis Montapacking of in sommige gevallen via één van onze leveranciers. Wij informeren je per e-mail wanneer je bestelling wordt verstuurd via ons verzendhuis Montapacking. Wanneer een bestelling direct via de leverancier wordt verstuurd, krijg je geen melding dat het verzonden is maar je kunt er wel vanuit gaan dat je bestelling uiterlijk verzonden wordt op de datum die in de voorwaarden staat.

    Gaat mijn bestelling via pakket of buspost?
    Dit hangt af van je bestelling. Een bestelling die niet door de brievenbus past wordt bezorgd als pakketpost. De levering wordt dan gedaan via de pakketdienst van PostNL, DPD, DHL of de eigen koeriersdienst van de leverancier.

    Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?
    Nee, bestellingen worden verstuurd wanneer ze beschikbaar zijn. Geen zorgen, je wordt altijd van tevoren op de hoogte gebracht per e-mail over de verzenddatum en het levermoment. De uiterste verzenddatum staat vermeld op uw orderbevestiging.

    Wordt een bestelling in één keer bezorgd?
    Om onze prijzen zo aantrekkelijk mogelijk te houden, proberen we je bestelling zo compleet mogelijk te bezorgen tegen zo laag mogelijke verzendkosten. Het kan voorkomen dat je meerdere artikelen hebt besteld die door zowel ons verzendhuis Montapacking als een externe leverancier worden bezorgd. In dit geval is het mogelijk dat er meerdere bezorgmomenten plaatsvinden.

    Wat gebeurt er als ik niet thuis ben om de bestelling in ontvangst te nemen?
    Het kan zijn dat je niet thuis bent wanneer je bestelling wordt afgeleverd. Geen probleem, de koeriersdienst zal het nog een keer proberen en anders leveren ze je pakket af bij de buren of bij een servicepunt in de buurt. Je ontvangt altijd een bericht in de brievenbus met daarop de plek waar je jouw pakket kunt ophalen.

    Wat moet ik doen als ik niet alle artikelen heb ontvangen?
    Wanneer je een bestelling hebt geplaatst bestaande uit meerdere artikelen, kan het voorkomen dat de artikelen verspreid over verschillende pakketten worden verstuurd. Natuurlijk streven we ernaar om het pakket in één keer te verzenden. Mocht het toch voorkomen dat je bestelling uit meerdere pakketten bestaat, dan kan het zijn dat je eventuele tweede pakket op een andere dag aankomt. Twijfel je? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@groupdeal.be of +31 (0)20 - 211 1480.

    Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?
    Wat vervelend dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Wil je goed controleren of de uiterlijke verzenddatum nog niet is verstreken? De uiterlijke verzenddatum wordt altijd genoemd bij de deal zelf en vind je tevens terug in de orderbevestiging. Na de uiterlijke verzenddatum kan het nog een aantal werkdagen duren voordat je de bestelling daadwerkelijk thuis hebt ontvangen.

    Is de uiterlijke verzenddatum verstreken en heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@groupdeal.be of bel naar +31 (0)20 - 211 1480.

    Heb je wel een verzendbevestiging ontvangen, maar binnen 5 werkdagen je bestelling nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@groupdeal.be of bel naar +31 (0)20 - 211 1480. Onze klantenservice dient dan een postonderzoek te starten. Je dient dit binnen een maand door te geven.

  • 2. Kan ik het bezorgadres van mijn bestelling wijzigen?

    Of het bezorgadres gewijzigd kan worden, hangt af van of de order al verzonden is. Om dit na te gaan, kan contact worden opgenomen met onze klantenservice via info@groupdeal.be of bel naar +31 (0)20 - 211 1480.

    Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een postadres?
    Dat is afhankelijk van je bestelling. Brievenbuspost kan zonder problemen worden bezorgd op een postadres. Voor pakketpost dient getekend te worden en dan is een postadres niet mogelijk.

Retourneren & Annuleren

  • 1. Hoe stuur ik een artikel retour?

    Ben je toch niet helemaal tevreden met de artikelen die je hebt ontvangen? Je hebt een herroepingstermijn (bedenktermijn) van 14 dagen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je de artikelen hebt ontvangen of 14 dagen na de dag waarop je de dienst hebt gekocht.

    Retourneren kan gemakkelijk, binnen de wettelijke zichttermijn van 14 dagen, met het retourformulier dat je in je pakket vindt. Vul deze in en stuur je pakket op met het formulier. 

    Stuur het artikel in - indien redelijkerwijs mogelijk - originele verpakking retour. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Vouchers/cadeaukaarten kunnen binnen 14 dagen na ontvangst herroepen worden, indien deze niet verzilverd zijn.

    Let op: na het retourneren dien je de Track & Trace-code goed te bewaren. Wij kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden indien de retourzending vermist raakt en je geen Track & Trace-code kunt doorgeven.

    Lukt het niet om te retourneren? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@groupdeal.be of bel naar +31 (0)20 - 211 1480.

    Uitsluiting herroepingsrecht
    - Producten vervaardigd conform instructies van de consument (maatwerk);
    - Producten die kunnen bederven binnen de bedenktermijn;
    - Makkelijk kopieerbare producten die niet retourneerbaar zijn wanneer de verzegeling is verbroken, zoals games, dvd's en cd's;
    - Losse kranten en tijdschriften (geen abonnementen);
    - Alcoholische dranken waarvan de prijs is overeengekomen bij het sluiten van een consumentenkoop, maar waarvan de levering slechts kan plaatsvinden na dertig dagen, en waarvan de werkelijke waarde afhankelijk is van schommelingen van de markt waarop de handelaar geen invloed heeft;
    - Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken

  • 2. Moet ik betalen voor het retourneren van artikelen?

    Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht door je artikelen te retourneren, ontvang je de kosten van het volledige aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten van de oorspronkelijke heenzending retour binnen 14 dagen na je melding dat je van je aankoop afziet retour. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zal voor de terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wel wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen. Voor wie gekozen heeft voor de betaalmogelijkheid AfterPay geldt iets anders. Via Afterpay krijg je een annuleringsmail waarin staat dat het betaaloverzicht is komen te vervallen. Wanneer je al betaald hebt, stort AfterPay het teveel betaalde bedrag terug.

    Heb je een dienst gekocht en herroep je je aankoop, dan ben je alleen gehouden de eventuele abonnementskosten te betalen voor de dienst tot het moment van ontbinding.

    Eventuele kosten die gemaakt worden voor het retour sturen en/of ophalen van het artikel zijn voor eigen rekening.

    Heb je het artikel defect of beschadigd ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@groupdeal.be of bel naar +31 (0)20 - 211 1480. Bij garantie zijn de kosten voor terugzending voor onze rekening.

  • 3. Wat is het retouradres?

    Het retouradres staat op het retourformulier dat je in je pakket vindt. Je kunt ook in de bijlage bij de bevestigingsmail van je bestelling kijken voor het juiste retouradres.

  • 4. Hoe snel is een retour verwerkt?

    Een retour wordt doorgaans na ontvangst binnen 5 werkdagen verwerkt. Je ontvangt een e-mail wanneer het retour door ons is ontvangen.

    Hoe snel word ik terugbetaald na het retourneren?
    Wanneer je retourzending in goede orde is ontvangen en verwerkt, storten wij binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag en de oorspronkelijke verzendkosten terug op hetzelfde rekeningnummer als waarmee je hebt betaald. Voor wie gekozen heeft voor de betaalmogelijkheid AfterPay geldt iets anders. Via Afterpay krijg je een annuleringsmail waarin staat dat het betaaloverzicht is komen te vervallen. Wanneer je al betaald hebt, stort AfterPay het teveel betaalde bedrag terug.

  • 5. Is het mogelijk om mijn bestelling te ruilen?

    Om onze prijzen zo aantrekkelijk mogelijk te houden, is ruilen niet mogelijk. Wil je een ander artikel ontvangen? Dan die je je artikel retour te sturen en een nieuwe bestelling te plaatsen.

  • 6. Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Wil je je bestelling toch annuleren? Geen probleem! Indien je bestelling nog niet is verzonden, kun je de bestelling nog annuleren. Hiervoor dien je contact op te nemen met onze klantenservice via info@groupdeal.be of bel naar +31 (0)20 - 211 1480. Een bestelling die al verzonden is, kan helaas niet meer geannuleerd worden.

  • 7. Hoe snel word ik terugbetaald na annuleren?

    Na annulering storten wij het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op hetzelfde rekeningnummer als waarmee je hebt betaald. Voor wie gekozen heeft voor de betaalmogelijkheid AfterPay geldt iets anders. Via Afterpay krijg je een annuleringsmail waarin staat dat het betaaloverzicht is komen te vervallen. Wanneer je al betaald hebt, stort AfterPay het teveel betaalde bedrag terug.

  • 8. Wat moet ik doen als ik niet het juiste artikel heb ontvangen?

    Mocht het onverhoopt voorkomen dat je een verkeerd artikel ontvangt, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@groupdeal.be of bel naar +31 (0)20 - 211 1480. Het artikel kan kosteloos geretourneerd worden. Klantenservice helpt je graag bij het in gang zetten van het retourproces.

Garantie

  • 1. Heb ik garantie op mijn artikelen?

    Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

    Wij raden je aan om een kijkje te nemen op de website van de Rijksoverheid. Hier staat precies welke wettelijke garanties je hebt op een product. Indien je aanspraak wil maken op garantie dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@groupdeal.be of bellen naar +31 (0)20 - 211 1480.


    Wat is het garantiebewijs van mijn bestelling?
    Je factuur dient als garantiebewijs. De factuur ontvang je per e-mail als bijlage in je orderbevestiging of is terug te vinden in je Groupdeal-account.

  • 2. Wat moet ik doen als mijn artikel defect of beschadigd is?

    We vinden het erg vervelend wanneer je onverhoopt een defect of beschadigd artikel hebt ontvangen. We raden je daarom aan om contact op te nemen met onze klantenservice via info@groupdeal.be of je kunt bellen naar +31 (0)20 - 211 1480. Zij zullen je verder helpen en van een passende oplossing voorzien.

Nieuwsbrief

  • 1. Hoe meld ik mij aan voor de nieuwsbrief?

    Altijd als eerste op de hoogte van de laatste aanbiedingen, nieuwste deals en scherpste kortingsacties? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief via onze website. Ga naar de homepage en vul rechts onderaan je e-mailadres, in het daarvoor bestemde veld in. Je ontvangt eenmalig een kortingscode van €5 te gebruiken bij je eerstvolgende bestelling.
  • 2. Hoe kan ik het aantal nieuwsbrieven dat ik ontvang aanpassen?

    Wanneer je bent aangemeld voor de nieuwsbrief ontvang je dagelijks een e-mail met het aanbod nieuwe deals van de desbetreffende dag. Wil je liever minder e-mails ontvangen? Dan is het mogelijk om te kiezen voor 1 keer per week of 2 keer per week. De frequentie kun je aanpassen door onderaan de nieuwsbrief te klikken op: ‘Voorkeuren wijzigen’. Vervolgens kun je aangeven hoe vaak je de nieuwsbrief wilt ontvangen.

  • 3. Hoe schrijf ik mij uit voor de nieuwsbrief?

    Uitschrijven van onze nieuwsbrief kan je doen in twee stappen:

    Stap 1: Klik op de afmeldlink onderaan de nieuwsbrief
    Stap 2: Klik op de knop ‘Definitief afmelden’

  • 4. Ik heb de nieuwsbrief niet ontvangen, wat nu?

    Mogelijk is de nieuwsbrief in je spambox of ongewenste e-mail terecht gekomen. Zo niet, neem dan contact op met onze klantenservice via info@groupdeal.be of bel naar +31 (0)20 - 211 1480.

Mijn gegevens & Service

  • 1. Hoe maak ik een account aan?

    Om een account aan te maken op onze website, klik je rechts bovenin de site op het poppetje naast de zoekbalk. Klik op de knop 'Account aanmaken' in dit scherm kan je een nieuw account aanmaken.
  • 2. Wat zijn de voordelen van het aanmaken van een account?

    Wanneer je een bestelling plaatst met je Groupdeal-account, komt deze in een handig overzicht onder je account te staan zodat je al je bestellingen op ieder gewenst moment kunt terugvinden. Daarnaast hoef je bij het plaatsen van een bestelling niet iedere keer opnieuw je adresgegevens in te vullen omdat het systeem deze herkent.

  • 3. Hoe wijzig ik mijn gegevens?

    Log in op je Groupdeal-account en klik op ‘Mijn gegevens’ of 'Mijn adressen'. Hier kun je de gewenste wijzigingen aanbrengen in je gegevens.

  • 4. Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

    Geen zorgen! Klik dan rechts bovenin de site op het poppetje naast de zoekbalk. Hier zie je vervolgens de knop ‘Wachtwoord vergeten?’ staan. Klik hierop en volg de instructies om een nieuw wachtwoord aan te maken.

  • 5. Hoe zit het met mijn privacy?

    Bij Groupdeal profiteer je dagelijks van de goedkoopste dagdeals. Het beschermen van jouw privacy is daarbij een belangrijk aandachtspunt. Vanaf 25-05-2018 is de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) van kracht en is onze Privacyverklaring daarop aangepast. We zijn graag transparant naar onze gebruikers en geven we onze gebruikers inzicht in welke gegevens we verzamelen en waarom we ze verzamelen.

    Er verandert niets aan je huidige instellingen of de manier waarop we je gegevens verwerken. We verduidelijken onze beschrijvingen en geven je controle om je gegevens te updaten, beheren, exporteren en verwijderen. Groupdeal is onderdeel van Mediahuis Nederland en je kunt de Privacyverklaring hier nalezen. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@groupdeal.be of bel naar +31 (0)20 - 211 1480.

  • 6. Wat zijn de algemene voorwaarden van Groupdeal?

    Kijk hier voor de algemene voorwaarden.

  • 7. Hoe herken ik een phisingmail?

    Onthoud dat Groupdeal je nooit zal benaderen met de vraag je in te loggen om je gegevens te verifiëren, of om de voortgang van een bestelling te contoleren. Heb je toch twijfels over de echtheid van een ontvangen bericht uit onze naam? Neem in dat geval gewoon contact op met onze klantenservice via info@groupdeal.be of bel naar +31 (0)20 - 211 1480. Zij kunnen je duidelijkheid geven en indien nodig stappen ondernemen om phishing tegen te gaan.

    Wat is phising?
    Phishing is een vorm van internetfraude. Het bestaat uit het oplichten van mensen door ze naar een valse website te leiden, die in werkelijkheid een kopie is van de echte website, om ze daar (nietsvermoedend) te laten inloggen met hun inlognaam en wachtwoord of hun creditcardnummer. Hierdoor krijgt de fraudeur de beschikking over deze gegevens met alle gevolgen van dien. De fraudeur doet zich hierbij voor als een vertrouwde instantie, zoals Groupdeal. De meeste vormen van phishing gebeuren via e-mail. De slachtoffers worden hierbij met een e-mail naar deze valse website gelokt. De e-mail bevat een link naar de (valse) website met het verzoek om zogenaamd ‘de inloggegevens te controleren’. Een variatie op phishing is spear fishing, waarbij de persoonlijke gegevens (naam, e-mailadres, telefoonnummer) van het slachtoffer worden gebruikt om hem een gevoel van vertrouwen te geven.

    Wat kan ik zelf doen?
    Het belangrijkste is om te letten op de volgende signalen die kunnen wijzen op een phising e-mail:

    - Deze e-mails bevatten vaak opvallende taal- en stijlfouten
    - Er wordt gesuggereerd dat het account ‘geverifieerd’ moet worden, of onderzocht moet worden op juistheid met jouw inloggegevens
    - Vaak wordt er gedreigd met gevolgen als er niet onmiddellijk gehoor wordt gegeven aan de e-mail
    - De link waarnaar verwezen wordt, bevat subtiele verschillen met de originele link. Denk hierbij aan een andere extensie of een andere schrijfwijze

  • 8. Waar kan ik een klacht indienen?

    Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen per e-mail via info@groupdeal.be. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Ook kun je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Contact

  • 1. Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

    Je kunt onze klantenservice bereiken via info@groupdeal.be of bellen naar +31 (0)20 - 211 1480 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 11.00 – 16.00 uur).

    De reizen op onze website worden afgehandeld door Bookunited. Heb je een vraag over een reis? Bel dan naar 088 – 033 1540.

    Bedrijfsgegevens
    Groupdeal B.V. (Onderdeel van Mediahuis Nederland)
    Basisweg 30
    1043 AP Amsterdam

    KVK: 34384253
    BTW: NL82.21.24.853.B01

Kom je er niet uit?

Je kunt onze klantenservice bereiken via het contactformulier of bel naar 020 - 211 1480.

Ma t/m do van 11.00 – 17.00 uur
en op vr van 11.00 – 16.00 uur.