Populaire zoekopdrachten

Recente Zoekopdrachten

  • Altijd de goedkoopste deals
  • Gemakkelijk achteraf betalen
  • Klanten beoordelen ons met Logo van trustpilot
Dagelijkse deals tot 70% korting

Bestellen & Betalen

  • 1. Hoe plaats ik een bestelling?

    Een bestelling plaatsen is een fluitje van een cent en gebeurt in een paar eenvoudige stappen.

    1. Je winkelwagen vullen
    Leg het artikel dat je wilt kopen in je winkelwagen door simpelweg op de groene knop ‘Plaats in je winkelwagen’ te klikken. Heb je meer interessante artikelen gezien? Klik dan op de witte knop ‘Verder winkelen’ om je winkelwagen te vullen met nog meer scherp geprijsde artikelen. Wil je naar je winkelmandje klik dan op de groene knop 'Ga naar winkelmandje"'.  

    2. Bestelling afronden
    Klik op de knop 'Verder naar betalen om de bestelling verder af te ronden. Vul dan je adresgegevens in. Heb je al een klantenaccount? Dan kun je na het invullen van je e-mailadres je wachtwoord invullen en staan je adresgegevens al voor je ingevuld. Let op: onze website is vernieuwd, oude inloggegevens die aangemaakt zijn voor 06-10-2020 werken niet meer. We willen je vragen een nieuw account aan te maken. Ook zonder account kun je bestellen, dan hoef je alleen je gegevens nog in te vullen. Controleer goed of je het juiste bezorgadres opgeeft. We kunnen geen verantwoordelijkheid nemen voor een vermiste bestelling indien je een verkeerd bezorgadres hebt opgegeven. Klik vervolgens nog een keer op 'Verder naar betalen' om de laatste stap te voltooien.

    3. Bestelling plaatsen en betalen
    Kies je betaalwijze, controleer je gekozen artikelen goed en klik op de groene knop ‘Betalen en afronden’ om de betaling te voldoen en de bestelling te voltooien.
    Kan ik telefonische een bestelling plaatsen?
    Nee, dat is helaas niet mogelijk. Wij werken uitsluitend via internet. Heb je moeite met het plaatsen van je bestelling? Dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice via info@groupdeal.be of bellen naar +31 (0)20 - 211 1480. Zij helpen je graag met het doorlopen van je bestelproces.
    Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
    Wij zijn een Nederlandse website en leveren uitsluitend in Nederland en België.

    Zijn de prijzen inclusief BTW?
    Ja, alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
  • 2. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Ieder artikel heeft een eigen uiterlijke verzenddatum. Je vindt deze in de voorwaarden die bij ieder artikel vermeld staan en in de orderbevestiging die je ontvangt na je bestelling. De leverancier kan de bestelling tot en met de gecommuniceerde datum verzenden. Heb je meerdere artikelen besteld? Dan wordt de uiterlijke verzenddatum van het artikel met de laatste verzenddatum aangehouden.

  • 3. Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

    De verzendkosten van een bestelling verschillen per bestelling en vind je in de voorwaarden die bij ieder artikel vermeld staan. We rekenen maar één keer verzendkosten. Hiervoor houden we de verzendkosten van het artikel met de hoogste verzendkosten uit je bestelling aan. Voor brievenbuspost is dit €3,95 en voor pakketpost is dit €6,95 tenzij anders vermeld.

  • 4. Welke gegevens staan er in mijn orderbevestiging?

    Op je orderbevestiging staan je ordernummer, het bestelde artikel, het artikelnummer, het aantal en de uiterlijke verzenddatum van je bestelling vermeld. In de bijlage zit de factuur van je bestelling.

    Wanneer je een voucher hebt besteld ontvang je na de e-mail met de orderbevestiging nog een aparte e-mail waar de voucher(s) zijn toegevoegd in de bijlage. Heb je deze vier uur na aankoop nog niet ontvangen en zit de e-mail ook niet in je ongewenste e-mail? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@groupdeal.be of bel naar +31 (0)20 - 211 1480.

    Wat moet ik doen als ik geen orderbevestiging heb ontvangen?
    Controleer eerst altijd of de orderbevestiging niet in de spam of ongewenste e-mail terecht is gekomen. Heb je 24 uur na je bestelling nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@groupdeal.be of bel naar +31 (0)20 - 211 1480.

  • 5. Waar kan ik mijn bestelgeschiedenis inzien?

    Wanneer je een Groupdeal-account hebt aangemaakt kun je je gehele bestelgeschiedenis inzien door in te loggen. Let op: onze website is vernieuwd, oude inloggegevens die aangemaakt zijn voor 06-10-2020 werken niet meer. We willen je vragen een nieuw account aan te maken. Bestellingen geplaatst voor 06-10-2020 zijn daarom ook niet zichtbaar in de bestelgeschiedenis. Plaats je een bestelling zonder een account aan te maken, dan ontvang je een orderbevestiging per e-mail en kun je je order niet via de website terugvinden.

  • 6. Heb ik een kortingscode?

    Als je gebruik wil maken van acties en kortingscodes kun je je het beste inschrijven voor de Groupdeal nieuwsbrief. Je ontvangt dan een kortingscode van €5 en blijft op de hoogte van de laatste aanbiedingen, acties en kortingscodes.

    Waar moet ik mijn kortingscode invullen?
    Je kunt een kortingscode verzilveren door bij het afrekenen op ‘Heb je een tegoedcode?’ te klikken en de tegoedcode/kortingscode in het invulveld in te vullen en daarna op 'Toepassen' te klikken. Houd rekening met hoofdletters en spaties.

  • 7. Welke betaalmogelijkheden zijn er?

    Wanneer je een bestelling plaatst heb je keuze uit de volgende betaalmogelijkheden:

    iDeal: direct, gemakkelijk en vertrouwd betalen op basis van de beveiligingsmethodes van je eigen bank.
    Creditcard: gemakkelijk en veilig betalen met een creditcard. Wij accepteren MasterCard en Visa.
    AfterPay: betaal pas na ontvangst van je bestelling.
    MisterCash: voor deze Belgische variant van het Nederlandse iDeal kun je alleen kiezen wanneer de transactie wordt verricht vanaf een Belgisch bankaccount.

  • 8. Waar kan ik mijn factuur vinden?

    De factuur wordt na betaling in de orderbevestiging gemaild naar het door jou opgegeven e-mailadres. Niets ontvangen? Controleer dan of je orderbevestiging in je ongewenste e-mail terecht is gekomen. Als je een Groupdeal-account hebt aangemaakt, kun je de factuur hier ook terugvinden. Let op: onze website is vernieuwd, oude inloggegevens die aangemaakt zijn voor 06-10-2020 werken niet meer. We willen je vragen een nieuw account aan te maken. Facturen van bestellingen geplaatst voor 06-10-2020 zijn daarom ook niet zichtbaar in je account. 

    Kan ik een factuur aanpassen?
    De factuur wordt opgemaakt op basis van de bestelling die je bij ons gedaan hebt. Een aanpassing hierop is niet mogelijk.

  • 9. Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren of annuleren?

    Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht ontvang je de kosten van het volledige aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten van de oorspronkelijke heenzending retour binnen 14 dagen na je melding dat je van je aankoop afziet retour. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zal voor de terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wel wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen.

    Voor wie gekozen heeft voor de betaalmogelijkheid AfterPay geldt iets anders. Via Afterpay krijg je een annuleringsmail waarin staat dat het betaaloverzicht is komen te vervallen. Wanneer je al betaald hebt, stort AfterPay het teveel betaalde bedrag terug.